no-img
دانلود نرم افزار ریستر پرینتر اپسون

آموزش حل مشکل چشمک زدن چراغ کارتریج اپسون | دانلود نرم افزار ریستر پرینتر اپسون


دانلود نرم افزار ریستر پرینتر اپسون

ادامه مطلب

آموزش حل مشکل چشمک زدن چراغ کارتریج اپسون
آموزشی

آموزش حل مشکل چشمک زدن چراغ کارتریج اپسون


آموزش حل مشکل چشمک زدن چراغ کارتریج اپسون

پرینترهای اپسون از جمله پرینترهای جوهر افشانی هستند که شما می توانید از آن ها در منزل هم استفاده کنید . کیفیت مرغوب و قابل قبول و البته مصرف بهینه این پرینترها آن ها را در طول سال ها محبوب کرده است . ولی این پرینترها گاهاً با خطاهای غیرمنتظره صاحبان خود را شگفت زده میکنند  !

پرینترهای اپسون، دارای سه دکمه روی نمای ظاهری بدنه هستند که غالب کارهای این پرینتر توسط این سه دکمه مدیریت و کنترل می شود. اما چیزی که صاحبین این پرینترها زیاد با آن مواجه می شوند، چراغ چشمک زن نارنجی روی دکمه ای است که علامت قطره روی آن قرار دارد. با اتمام جوهر موجود در کارتریج این چراغ روشن میشود و تا وقتی کارتریج شارژ و ریست نشود شما نمی توانید از پرینتر استفاده نمایید.

وقتی که قصد چاپ کردن دارید با یکی از صحنه های زیر رو برو می شوید:

مشکل چشمک زدن چراغ کارتریج

در این مدل که پرینتر از ۴ رنگ استفاده می کند، در واقع به شما هشدار داده می شود که علت چشمک زدن چراغ این است که رنگ مشکی، کم شده و باید در صدد پر کردن کارتریج باشید. در چنین شرایطی شما هنوز پرینت های خود را با رنگ واقعی مشاهده می کنید اما به نمونه زیر دقت کنید:

حل مشکل چشمک زدن چراغ کارتریج اپسون

در چنین حالتی شما با نمایش یک پالت خالی مواجه خواهید شد. این یعنی در این قسمت باید رنگی باشد که ظرفیت آن تمام شده و باید شارژ شود.(مشکل چشمک زدن چراغ قطره)

برای اینکه بتوانید کارتریج را پر کنید باید ابتدا مطمئن باشید که تانک ها مملو از رنگ هستند. در این صورت، می توانید پرینتر خود را شارژ کنید و سپس به کمک راهنمای زیر مشکل اخطار کم بودن جوهر را برطرف نمایید .

در اکثر مدلهای موجود در بازار یا همراه پرینتر بصورت اورجینال تانک وجود دارد که با هر بار شارژ و دادن کد این مشکل برطرف میشود و یا پرینتر فاقد تانک تا کارتریج قابل شارژ میباشد که این ابزار توسط کاربران خریداری و روی پرینتر نصب میگردد.

تانک و کارتریج قابل شارژ دارای یک دکمه جهت ریست میباشند که با فشار دادن آن براحتی خطای کم بودن جوهر برطرف میگردد. در بعضی مدلها نیز با درآوردن و جا زدن مجدد کارتریج عمل ریست جوهر انجام میگیرد . با روش بالا مشکل چشمک زدن چراغ کارتریج پرینتر اپسون شما حل خواهد شد.

البته گاهاً خطای داده شده مربوط به جوهر نمیباشد و نیاز به بررسی های بیشتری جهت حل مشکل پرینتر خواهید داشت ، عمده ترین خطا بعد از مشکل چشمک زدن چراغ کارتریج پرینتر مربوط به خطای inkpad میباشد که با پر شدن پد جوهر بوجود می آید.

با دانلود نرم افزار ریست پرینتر خود میتوانید این مشکل را نیز براحتی حل نمایید.

لیست برخی از نرم افزارهای ریست پرینتر اپسون ارائه شده در وبسایت را میتوانید در ذیل مشاهده فرمایید:

دانلود نرم افزار ریست اپسون L1800

دانلود نرم افزار ریست اپسون L1300

دانلود نرم افزار ریست اپسون L220

دانلود نرم افزار ریست اپسون L805

دانلود نرم افزار ریست اپسون L800

دانلود نرم افزار ریست اپسون L850

دانلود نرم افزار ریست اپسون P50

دانلود نرم افزار ریست اپسون T50

دانلود نرم افزار ریست اپسون xp100

و…

ما همیشه در کنار شما خواهیم بود و همراه با آموزش به شما کمک خواهیم کرد تا با کمترین هزینه بهترین عملکرد را داشته باشید



موضوعات :
آموزش ریست

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

error: نرم افزارهای اورجینال و نامحدود اپسون را با آسودگی خیال خریداری نمایید. !!