no-img
دانلود نرم افزار ریستر پرینتر اپسون

حل مشکل روشن شدن هر دو چراغ جوهر و کاغذ | دانلود نرم افزار ریستر پرینتر اپسون


دانلود نرم افزار ریستر پرینتر اپسون

ادامه مطلب

حل مشکل روشن شدن هر دو چراغ جوهر و کاغذ
آموزشی

حل مشکل روشن شدن هر دو چراغ جوهر و کاغذ


برای حل مشکل روشن شدن هر دو چراغ جوهر و کاغذ پرینتر اپسون باید ابتدا از طریق نرم افزار پرینتر اپسون Epson Status Monitor خطای داده شده رو با دقت تشخیص دهید .

گاهاً این خطا به دلیل مشکلات سخت افزای میباشد که در این حالت باید پمپ دستگاه را باز کنید و کامل با آب مقطر شستشو دهید و پس از آن میله حامل هد را نیز سرویس نمایید . در سمت راست پرینتر چرخ دنده تایم هست با دقت نگاه کنید و ببینید که آیا خوب عمل میکند یا نه و در صورت نیاز چرخ دنده را سرویس کنید در صورتیکه موفق به حل مشکل نشدید پرینتر خود را به مراکز تعمیر و سرویس تحویل دهید تا بصورت دقیق تر و فنی تر مشکل شما را بررسی و حل نمایند.

اگر خطای داده شده در پرینتر مربوط به waste ink pad counter بود میتوانید براحتی با دانلود نرم افزار ریست پرینتر اپسون این مشکل را حل نمایید .

با هر بار انجام هدکلین مقدار زیادی جوهر از کارتریج به سمت پد پرینتر حرکت میکند تا هد دستگاه تمیزتر گردد. مهمترین دلیل برای قفل شدن پرینتر و چاپ نکردن و کار نکردن پرینتر پر شدن پد جوهر (inkpad) میباشد و پرینتر اپسون بعد از تعداد مشخصی هدکلین و پر شدن پد پرینتر نیاز به ریست خواهد داشت.تصویر زیر پدجوهر نو و سالم و استفاده شما را نشان میدهد

ریست رایگان پرینتر اپسون

حل مشکل waste inkpad counter

در اکثر مدلها کاربران حرفه ای شلنگ تخلیه جوهر به پد پرینتر را با انجام برش به یک مخزن خارجی تغییر مسیر میدهند و بدینوسیله از خراب شدن اینک پد دستگاه جلوگیری میکنند، هر چند پرینتر خطای پر شدن inkpad رو خواهد داد ولی با دانلود نرم افزار ریست اپسون میتوانید این مشکل پرینتر خود را حل کنید و نیازی به تعویض پدجوهر نخواهید داشت.

بطور خلاصه پرینترهای شرکت اپسون پس از چاپ تعدادی مشخص قفل شده و نیاز به ریست پیدا میکنند و بدون ریستر دستگاه غیرقابل استفاده میباشد و هیچ پرینتی نمیتوانید بگیرید.

علائم قفل شدن پرینتر و نیاز به دانلود نرم افزار ریست اپسون :

  • چراغ های نشانگر وضعیت چاپگر  خاموش هستند.
  • زمان روشن کردن چاپگر ،هد و کارتریج پرینتر  حرکت نمیکند.
  • چراغ های پرینتر  به رنگ قرمز و چشمک زن در می آید.(مشکل روشن شدن هر دو چراغ جوهر و کاغذ)

بصورت معمولی کاربران با دیدن این علائم پرینتر خود را به مراکز مجاز سرویس تحویل میدهند تا پد های جوهر تعویض شده (inkpad resetter) و کانتر پرینتر نیز مجدد صفر گردد(reset printer).ولی ما راهکار مناسبتری برای شما داریم:

به جای اینکه هر بار هزینه زیادی رو به مرکز سرویس پرینتر بدید تا چاپگر شما رو ریست بکنند می توانید جهت حل مشکل پرینتر با دانلود نرم افزار ریست اپسون  بصورت مادام العمر و دائمی و بدون محدودیت پرینتر خودتون رو ریست کنید . با آموزش ریست اپسون به تنهایی قادر به حل این مشکل خواهید بود.

این نرم افزار ها ریستر اورجینال و اختصاصی شرکت اپسون کره جنوبی می باشد و برخلاف سایر نرم افزارهای مشابه دایمی بوده و می توانید بدون محدودیت پرینتر خودتان را ریست نمایید.

لیست برخی از نرم افزارهای ریست پرینتر اپسون ارائه شده در وبسایت را میتوانید در ذیل مشاهده فرمایید:

دانلود نرم افزار ریست اپسون L1800

دانلود نرم افزار ریست اپسون L1300

دانلود نرم افزار ریست اپسون L220

دانلود نرم افزار ریست اپسون L805

و…

ما همیشه در کنار شما خواهیم بود و همراه با آموزش به شما کمک خواهیم کرد تا با کمترین هزینه بهترین عملکرد را داشته باشید



موضوعات :
آموزش ریست

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

error: نرم افزارهای اورجینال و نامحدود اپسون را با آسودگی خیال خریداری نمایید. !!