no-img
دانلود نرم افزار ریستر پرینتر اپسون

دانلود نرم افزار ریست اپسون L200 | دانلود نرم افزار ریستر پرینتر اپسون


دانلود نرم افزار ریستر پرینتر اپسون

ادامه مطلب

ZIP
دانلود نرم افزار ریست اپسون L200
zip
اختصاصی Epson
بدون نیاز به اینترنت
166,000 تومان

دانلود نرم افزار ریست اپسون L200


با دانلود نرم افزار ریست اپسون L200 میتوانید مشکل ریست پرینتر خود را حل نمایید ، با ریست اپسون L200 از مراجعه به مراکز تعمیرات پرینتر بی نیاز خواهید شد.

ریستر L200 بدون محدودیت زمانی و بصورت دائمی برای شما قابل استفاده خواهد بود.

در صورت نیاز به راهنمایی بعد از دانلود نرم افزار ریست اپسون L200 کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود.

یکی از پرینترهای چندکاره موجود در بازار پرینتر اپسون L200 میباشد که برای کاربردهای خانگی و معمولی مناسب است.این پرینتر در بازار با گارانتی یکساله مادیران موجود میباشد

این پرینتر از لحاظ فنی کیفیت قابل قبولی دارد همچنین شرکت اپسون جهت حفظ کیفیت قطعات پرینترهای تولیدی یک شمارشگر نرم افزاری برای تمام مدلهای پرینتر خود تعبیه کرده است.

این شمارشگر بر اساس تعداد برگ پرینت شده و همچنین دفعات انجام هدکلین کار میکند و با افزایش ارقام این شمارشگر با توجه به مدل پرینتر شما نیاز به ریست پرینتر خود خواهید داشت. با هر بار انجام هدکلین مقدار زیادی جوهر از کارتریج به سمت پد پرینتر حرکت میکند تا هد دستگاه تمیزتر گردد. مهمترین دلیل برای قفل شدن پرینتر و چاپ نکردن و کار نکردن پرینتر پر شدن پد جوهر (inkpad) میباشد و پرینتر L200 بعد از تعداد مشخصی هدکلین و پر شدن پد پرینتر نیاز به ریست خواهد داشت.

در اکثر مدلها کاربران حرفه ای شلنگ تخلیه جوهر به پد پرینتر را با انجام برش به یک مخزن خارجی تغییر مسیر میدهند و بدینوسیله از خراب شدن اینک پد دستگاه جلوگیری میکنند، هر چند پرینتر خطای پر شدن inkpad رو خواهد داد ولی با دانلود نرم افزار ریست اپسون L200 میتوانید این مشکل پرینتر خود را حل کنید و نیازی به تعویض پدجوهر نخواهید داشت.

دانلود نرم افزار ریست اپسون L200

دانلود نرم افزار ریست اپسون L200

بطور خلاصه پرینترهای شرکت اپسون پس از چاپ تعدادی مشخص قفل شده و نیاز به ریست پیدا میکنند و بدون ریستر دستگاه غیرقابل استفاده میباشد و هیچ پرینتی نمیتوانید بگیرید.

علائم قفل شدن پرینتر و نیاز به دانلود نرم افزار ریست اپسون L200 Epson :

  • چراغ های نشانگر وضعیت چاپگر L200 خاموش هستند.
  • زمان روشن کردن چاپگر ،هد و کارتریج پرینتر L200 حرکت نمیکند.
  • چراغ های پرینتر L200 به رنگ قرمز و چشمک زن در می آید.

بصورت معمولی کاربران با دیدن این علائم پرینتر خود را به مراکز مجاز سرویس تحویل میدهند تا پد های جوهر تعویض شده (inkpad resetter) و کانتر پرینتر نیز مجدد صفر گردد(reset printer).ولی ما راهکار مناسبتری برای شما داریم:

به جای اینکه هر بار هزینه زیادی رو به مرکز سرویس پرینتر بدید تا چاپگر شما رو ریست بکنند می توانید جهت حل مشکل پرینتر با دانلود ریستر اپسون L200 بصورت مادام العمر و دائمی و بدون محدودیت پرینتر خودتون رو ریست کنید .

این نرم افزار ها ریستر اورجینال و اختصاصی شرکت اپسون کره جنوبی می باشد و برخلاف سایر نرم افزارهای مشابه دایمی بوده و می توانید بدون محدودیت پرینتر L200 خودتان را ریست نمایید.

جهت دانلود ریست پرینتر L200 روی دکمه خرید کلیک کنید و اسم و ایمیل خود را جهت دانلود ریستر وارد نمایید و بعد از پرداخت آنلاین ریستر پرینتر L200 را از لینک داده شده دانلود نمایید.همچنین لینک دانلود برای شما ایمیل هم خواهد شد.

 

در ذیل مشخصات سخت افزاری پرینتر L200 جهت آشنایی بیشتر شما آمده است :

Epson Printer
چاپگر جوهر افشان L200 با قابلیت چاپ عکس دارای 4 مخزن جوهر
L200 Inkjet  Printer

پرينتر جوهرافشان اپسون مدل L200

چاپگر چندكاره جوهر افشان سادهL200 با مخزن های جوهر استاندارد شركت اپسون با وضوح چاپ 1440×5760 Dpiو دقت اسكن 600×1200 Dpi، دارای 4 كارتریج جوهر مخزن دار(هر رنگ70میلی لیتر)، سرعت چاپ متن 27صفحه در دقیقه مشكی و 15 صفحه در دقیقه متن رنگی، قابل استفاده به صورت دستگاه كپی رنگی بدون نیاز به كامپیوتر، دارای پورت یو اس بی

محصولی که در پیش رو دارید یکی از پرینترهای جوهرافشان شرکت اپسون است که به مخزن جوهر مجهز شده است. مخزن جوهر راه‌حلی برای کاربران پرمصرف است. با بالا رفتن میزان چاپ خرید پیاپی کارتریج مقرون‌به‌صرفه نبوده و هزینه‌ی بسیار بالایی را به همراه دارد. ازاین‌رو با خرید پرینترهای مخزن‌دار کاربر تنها جوهر مصرفی را در بسته‌بندی بطری خریداری کرده و در مخزن پرینتر قرار می‌دهد. این محصول هم با مخزن 4 رنگ خود توان چاپ بالایی دارد.

چاپگرهای مجهز به سیستم تانک جوهر

برخلاف دیگر سیستم های قابل شارژ، این چاپگرهای فوق العاده اقتصادی، مجهز به یک تانک جوهر کاملاً یکپارچه با گنجایش بسیار بالا هستند تا با کمترین دردسر و بیشترین کیفیت چاپ نمایید و نیازی به تعویض جوهر در بازه های زمانی کوتاه نداشته باشید.

چاپ با کیفیت بسیار بالا با جوهرهای اپسون

جوهرهای اصلی اپسون، چاپ حرفه ای با کیفیت بسیار بالا را تضمین می کنند و چاپ های درخشانی را با ماندگاری طولانی ارائه می کنند. جوهرهای اصلی اپسون در محیط و شرایط خاصی تولید می شوند و برای کار با فن آوری چاپ Micro Piezo اپسون کاملاً ایده آل هستند. به واسطه این فن آوری، چاپ بی رقیب، با دوام و اطمینان بی نظیری صورت می گیرد.

بیشتر چاپ کنید ، کمتر هزینه کنید

مهم نیست که در خانه کار می کنید یا اداره، در هر حال سیستم تانک جوهر اپسون از هزینه چاپ شما کاسته و کسب و کار شما را رونق می دهد. گستره جدید چاپگرهای جوهرافشان ما با مخزن های پرظرفیت جوهر، ترکیبی از هزینه پایین، کاربری ساده، کیفیت و اطمینان بالا در یک محصول فوق العاده هستند.

. این چاپگر به مخزن جوهر مجهز است و می‌توانید با استفاده از بسته‌ی‌ جوهر گاما ، تانکر جوهر را پر کنید.

پرینتر جوهرافشان «L200» که به تانکر جوهر مجهز شده است، شعار خود را پرینت ارزان گذاشته است. این پرینتر رنگی، برای صرفه‌جویی در هزینه‌‌های چاپ، تانکر جوهر را در سیستم خود جای داده است. این پرینتر قادر است به‌راحتی امورات اداری و فنی شما را در منزل برایتان انجام دهد.

در صورتی که نیاز به راهنمایی برای حل سایر مشکلات پرینتر خود داشتید از مطالب آموزشی زیر دیدن فرمایید.

آموزش حل مشکل چشمک زدن چراغ کارتریج اپسون

خطای Communication Error

رفع خطای General Error پرینتر

و…



موضوعات :
ریستر اپسون
برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

error: نرم افزارهای اورجینال و نامحدود اپسون را با آسودگی خیال خریداری نمایید. !!