no-img
دانلود نرم افزار ریستر پرینتر اپسون

دانلود نرم افزار ریست اپسون L1800 | دانلود نرم افزار ریستر پرینتر اپسون


دانلود نرم افزار ریستر پرینتر اپسون

ادامه مطلب

ZIP
دانلود نرم افزار ریست اپسون L1800
zip
اختصاصی Epson
بدون نیاز به اینترنت
168,000 تومان

دانلود نرم افزار ریست اپسون L1800


اگر پرینتر اپسون L1800 شما دچار مشکل شده است و نیاز به ریست دارد به هیچ وجه نگران نباشید ، بعد از دانلود نرم افزار ریست اپسون L1800  مشکل  پرینتر خود را براحتی آب خوردن حل خواهید کرد و پرینتر شما مثل روز اول کارهای چاپی شما را انجام خواهد داد ، همچنین با نرم افزار ریست اپسون L1800 از مراجعه به مراکز تعمیرات پرینتر بی نیاز خواهید شد.

نرم افزار ریست L1800 براحتی در منزل و محل کار برای شما قابل استفاده خواهد بود و نیازی به جابجایی پرینتر برای حل مشکل 2 چراغ چشمک زن نخواهید داشت.

در صورت نیاز به راهنمایی بعد از دانلود نرم افزار ریست اپسون L1800 کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود.

پرینتر اپسون L1800 یکی از پرینترهای چندکاره با قابلیت چاپ، اسکن و کپی با مناسب ترین هزینه موجود در بازار میباشد که برای کاربردهای خانگی و دفتری مناسب است.

این پرینتر در بازار با گارانتی یکساله آواژنگ و 18 ماهه مادیران موجود میباشد

این پرینتر از لحاظ فنی کیفیت قابل قبولی دارد ، همچنین شرکت اپسون جهت حفظ کیفیت قطعات پرینترهای تولیدی یک شمارشگر نرم افزاری برای تمام مدلهای پرینتر خود تعبیه کرده است که با دانلود ریستر اپسون L1800 میتوانید این شمارشگر را صفر نمایید.

این شمارشگر بر اساس تعداد برگ پرینت شده و همچنین دفعات انجام هدکلین کار میکند ، با افزایش ارقام این شمارشگر با توجه به مدل پرینتر شما نیاز به ریست پرینتر خود خواهید داشت.

با هر بار انجام هدکلین مقدار زیادی جوهر از کارتریج به سمت پد پرینتر حرکت میکند تا هد دستگاه تمیزتر گردد. مهمترین دلیل برای قفل شدن پرینتر و چاپ نکردن و کار نکردن پرینتر پر شدن پد جوهر (inkpad) میباشد و پرینتر L1800 بعد از تعداد مشخصی هدکلین و پر شدن پد پرینتر نیاز به ریست خواهد داشت.تصویر زیر پدجوهر نو و سالم و استفاده شما را نشان میدهد

دانلود نرم افزار ریست اپسون L220

در اکثر مدلها کاربران حرفه ای شلنگ تخلیه جوهر به پد پرینتر را با انجام برش به یک مخزن خارجی تغییر مسیر میدهند و بدینوسیله از خراب شدن اینک پد دستگاه جلوگیری میکنند، هر چند پرینتر خطای پر شدن inkpad رو خواهد داد ولی با دانلود نرم افزار ریست اپسون L1800 میتوانید این مشکل پرینتر خود را حل کنید و نیازی به تعویض پدجوهر نخواهید داشت.

بطور خلاصه پرینترهای شرکت اپسون پس از چاپ تعدادی مشخص قفل شده و نیاز به ریست پیدا میکنند و بدون ریستر دستگاه غیرقابل استفاده میباشد و هیچ پرینتی نمیتوانید بگیرید.

علائم قفل شدن پرینتر و نیاز به دانلود نرم افزار ریست اپسون Epson L1800 :

  • چراغ های نشانگر وضعیت چاپگر L1800 خاموش هستند.
  • زمان روشن کردن چاپگر ،هد و کارتریج پرینتر L1800 حرکت نمیکند.
  • چراغ های پرینتر L1800 به رنگ قرمز و چشمک زن در می آید.

بصورت معمولی کاربران با دیدن این علائم پرینتر خود را به مراکز مجاز سرویس تحویل میدهند تا پد های جوهر تعویض شده (inkpad resetter) و کانتر پرینتر نیز مجدد صفر گردد(reset printer).ولی ما راهکار مناسبتری برای شما داریم:

به جای اینکه هر بار هزینه زیادی رو به مرکز سرویس پرینتر بدید تا چاپگر شما رو ریست بکنند می توانید جهت حل مشکل پرینتر با دانلود نرم افزار ریست اپسون L1800 بصورت مادام العمر و دائمی و بدون محدودیت پرینتر خودتون رو ریست کنید .

این نرم افزار ها ریستر اورجینال و اختصاصی شرکت اپسون کره جنوبی می باشد و برخلاف سایر نرم افزارهای مشابه دایمی بوده و می توانید بدون محدودیت پرینتر L1800 خودتان را ریست نمایید.

جهت دانلود نرم افزار ریست پرینتر L1800 روی دکمه خرید کلیک کنید و اسم و ایمیل خود را جهت دانلود ریستر وارد نمایید و بعد از پرداخت آنلاین نرم افزار ریست اپسون L1800 را از لینک داده شده دانلود نمایید.همچنین لینک دانلود برای شما ایمیل هم خواهد شد.

 

در ذیل مشخصات سخت افزاری پرینتر L1800 جهت آشنایی بیشتر شما آمده است :

Epson Printer
چاپگر جوهر افشان L1800 با قابلیت چاپ عکس دارای 4 مخزن جوهر
L1800 Inkjet  Printer

پرينتر جوهرافشان اپسون مدل L1800

پرینترهای جوهرافشان یکی ازموارد لازم در ادارات و کاربردهای خانگی هستند و استفاده‌های گوناگونی از آنها می‌شود. پرینتر «L1800» از شرکت «اپسون» (Epson) با 6 مخزن رنگ در ابعاد 705 × 322 × 215 میلی‌متر و وزن 12.5 کیلوگرم عرضه می‌شود. چاپ به صورت جوهرافشان و رنگی در وضوح 1440 × 5760 dpi با استفاده از 90 نازل مشکی و 90 نازل رنگی انجام می‌شود. سرعت چاپ 2.6 برگ در دقیقه به صورت سیاه و سفید و 2.6 برگ در دقیقه به صورت رنگی است. چاپ عکس به اندازه‌ی 10 × 15 سانتی‌متر در مدت 45 ثانیه صورت می‌گیرد. همچنین می‌توانید 30 برگ در دقیقه سیاه و سفید و 17 برگ در دقیقه به صورت رنگی بر روی کاغذ معمولی چاپ کنید. کاغذهایی با اندازه‌های A3+، A3، A4، A5، A6، B4، B5، C6 (Envelope)، DL (Envelope)، 10 × 15، 13 × 18،Legal پشتیبانی می‌شوند. چاپ دورو به صورت دستی انجام می‌شود. ظرفیت سینی کاغذ 100 برگ کاغذ استاندارد و 30 برگ Photo Paper است. ظرفیت سینی خروجی 50 برگ است. چاپگر از طریق درگاه USB به یارانه وصل شده با برق شهری تغذیه می‌شود. برق مصرفی دستگاه در حالت چاپ برابر با 20 وات و در حالت Sleep Mode برابر با 7 وات است. این چاپگر به مخزن جوهر مجهز بوده و می‌توانید با استفاده از جوهرهای T6735، T6736، T6734، T6733، T6732، T6731 تانکر جوهر را پر کنید.

با کارتریج خداحافظی کنید

تغییری شگرف در بهبود عمر باتری ها، پردازش های سریع گرافیکی و بسیاری دیگر از قابلیت های امنیتی را با پلتفرم چاپگر L1800 قابلیت چاپ در هر دو حالت رنگی یا سیاه و سفید با هزینه بسیار پایین بابت چاپ هر صفحه را دارد. این محصول به همراه بطری های جوهر ارائه می شود که برای چاپ تعداد بالای 4000 صفحه سیاه و سفید و 6500 صفحه رنگی کافی است که هر جوهر نزدیک به دو سال بدون اینکه نیاز به تعویض کارتریج جوهر داشته باشد برای شما کار خواهد نمود،.

بهره‌وری خود را افزایش دهید

نصب و راه اندازی L1800 بسیار آسان و بدون دردسر است و شما می توانید سریعاً کار خود را شروع نمائید. هنگامی که زمان پر کردن دوباره جوهر فرابرسد، به واسطه فن آوری fast top-up می توانید با سرعت و به راحتی و با کمترین اتلاف وقت این کار را انجام دهید. بطری های جوهر اصل اپسون با برچسب هایی که روی بدنه دارند و نازل های ضد چکه جوهر به شما کمک می کنند تا عمل پر نمودن تانک های جوهر را به سادگی انجام دهید. وجود یک اسکنر 600dpi در این چاپگر به این معنی است که شما می توانید به راحتی و با کیفیت بسیار بالا از متون، اسناد و عکس های خود اسکن بگیرید.

چاپ با کیفیت اپسون

طراحی تانک جوهر یکپارچه متصل به چاپگر که نازل های ضد چکه جوهر دارند در کنار جوهرهای اصل اپسون، که در بطری های مخصوصی ارائه می شوند .این امکان را می دهد که به راحتی می توان جوهر دستگاه را پر نمود و به شما این اطمینان را می دهند که می توانید بدون دردسر از چاپ عکس های رنگی با کیفیت بالا لذت ببرید. همچنین فن آوری Micro Piezo اپسون و چاپ سریع ISO با قابلیت چاپ 7 صفحه در دقیقه به شما کمک می نماید تا چاپ هایی با کیفیت بالا، ماندگاری طولانی در کمترین زمان داشته باشید.

محصولی که در پیش رو دارید یکی از پرینترهای جوهرافشان شرکت اپسون است که به مخزن جوهر مجهز شده است. مخزن جوهر راه‌حلی برای کاربران پرمصرف است. با بالا رفتن میزان چاپ خرید پیاپی کارتریج مقرون‌به‌صرفه نبوده و هزینه‌ی بسیار بالایی را به همراه دارد. ازاین‌رو با خرید پرینترهای مخزن‌دار کاربر تنها جوهر مصرفی را در بسته‌بندی بطری خریداری کرده و در مخزن پرینتر قرار می‌دهد. این محصول هم با مخزن 4 رنگ خود توان چاپ بالایی دارد.

چاپگرهای مجهز به سیستم تانک جوهر

برخلاف دیگر سیستم های قابل شارژ، این چاپگرهای فوق العاده اقتصادی، مجهز به یک تانک جوهر کاملاً یکپارچه با گنجایش بسیار بالا هستند تا با کمترین دردسر و بیشترین کیفیت چاپ نمایید و نیازی به تعویض جوهر در بازه های زمانی کوتاه نداشته باشید.

چاپ با کیفیت بسیار بالا با جوهرهای اپسون

جوهرهای اصلی اپسون، چاپ حرفه ای با کیفیت بسیار بالا را تضمین می کنند و چاپ های درخشانی را با ماندگاری طولانی ارائه می کنند. جوهرهای اصلی اپسون در محیط و شرایط خاصی تولید می شوند و برای کار با فن آوری چاپ Micro Piezo اپسون کاملاً ایده آل هستند. به واسطه این فن آوری، چاپ بی رقیب، با دوام و اطمینان بی نظیری صورت می گیرد.

بیشتر چاپ کنید ، کمتر هزینه کنید

مهم نیست که در خانه کار می کنید یا اداره، در هر حال سیستم تانک جوهر اپسون از هزینه چاپ شما کاسته و کسب و کار شما را رونق می دهد. گستره جدید چاپگرهای جوهرافشان ما با مخزن های پرظرفیت جوهر، ترکیبی از هزینه پایین، کاربری ساده، کیفیت و اطمینان بالا در یک محصول فوق العاده هستند.

. این چاپگر به مخزن جوهر مجهز است و می‌توانید با استفاده از بسته‌ی‌ جوهر گاما ، تانکر جوهر را پر کنید.

پرینتر جوهرافشان «L1800» که به تانکر جوهر مجهز شده است، شعار خود را پرینت ارزان گذاشته است. این پرینتر رنگی، برای صرفه‌جویی در هزینه‌‌های چاپ، تانکر جوهر را در سیستم خود جای داده است. این پرینتر قادر است به‌راحتی امورات اداری و فنی شما را در منزل برایتان انجام دهد.با دانلود ریستر اپسون L1800 و استفاده از جوهر درجه 1 بصورت مادام العمر از پرینتر خود استفاده خواهید کرد.



موضوعات :
ریستر اپسون
برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

error: نرم افزارهای اورجینال و نامحدود اپسون را با آسودگی خیال خریداری نمایید. !!