no-img
دانلود نرم افزار ریستر پرینتر اپسون

ریست رایگان پرینتر اپسون - آموزش ریست پرینتر | ریستر اورجینال و دائمی پرینتر اپسون


دانلود نرم افزار ریستر پرینتر اپسون

ادامه مطلب

ریست رایگان پرینتر اپسون
آموزشی

ریست رایگان پرینتر اپسون


اگر پرینتر اپسون شما دچار مشکل شده است و نیاز به ریست دارد به هیچ وجه نگران نباشید ، با کمک نرم افزار WIC RESET میتوانید مشکل خود را حل کنید. این نرم افزار امکان ریست رایگان را نیز فراهم کرده است .بعد از دانلود نرم افزار ریست رایگان اپسون  و خریداری کد یکبار مصرف مشکل  پرینتر شما حل خواهد شد و پرینتر شما مثل روز اول کارهای چاپی شما را انجام خواهد داد ، همچنین با نرم افزار ریست رایگان اپسون از مراجعه به مراکز تعمیرات پرینتر بی نیاز خواهید شد.

با داشتن کد یکبارمصرف نرم افزار WIC RESET ریست رایگان اپسون میتوانید مشکل پرینتر خود را برطرف نمایید.البته میتوانید بصورت رایگان هم از این نرم افزار استفاده نمایید ولی در این حالت فقط 10 درصد از کانتر پر شده را خالی خواهید کرد و مجدداً بزودی بعد از چندبار هدکلین پرینتر شما به ریستر نیاز خواهد داشت.

این نرم افزار یکبار مصرف میباشد و هر کد این نرم افزار در حال حاضر بالای 40 هزار تومان میباشد که با هر بار ریست شما باید یک کد خریداری کنید و با این توضیحات پیشنهاد ما عدم استفاده از این نرم افزار میباشد چراکه یکبار مصرف میباشد و برای هر بار ریست پرینتر باید هزینه مجدد انجام بدید.

بجای نرم افزار wic reset میتوانید از ریسترهای دائمی و اورجینال ریستر اپسون استفاده کنید که هم قیمت پایین تری دارد و هم دائمی میباشد و با یکبار خرید میتوانید بصورت مادام العمر پرینتر خود را شخصاً به تنهایی و در منزل یا محل کار خود ریست نمایید و نیازی به مراجعه به سرویس کار نخواهید داشت.

در صورت نیاز به راهنمایی بعد از دانلود نرم افزار ریست رایگان اپسون کارشناسان ما بصورت رایگان پاسخگوی شما خواهند بود.آموزش ریست پرینتر اپسون به همراه نرم افزار ریست برای شما ارسال خواهد شد.

پرینترهای شرکت اپسون از لحاظ فنی کیفیت قابل قبولی دارد ، همچنین شرکت اپسون جهت حفظ کیفیت قطعات پرینترهای تولیدی یک شمارشگر نرم افزاری برای تمام مدلهای پرینتر خود تعبیه کرده است .

این شمارشگر بر اساس تعداد برگ پرینت شده و همچنین دفعات انجام هدکلین کار میکند ، با افزایش ارقام این شمارشگر با توجه به مدل پرینتر شما نیاز به ریست پرینتر خود خواهید داشت.

با هر بار انجام هدکلین مقدار زیادی جوهر از کارتریج به سمت پد پرینتر حرکت میکند تا هد دستگاه تمیزتر گردد. مهمترین دلیل برای قفل شدن پرینتر و چاپ نکردن و کار نکردن پرینتر پر شدن پد جوهر (inkpad) میباشد و پرینتر اپسون بعد از تعداد مشخصی هدکلین و پر شدن پد پرینتر نیاز به ریست خواهد داشت.تصویر زیر پدجوهر نو و سالم و استفاده شما را نشان میدهد

ریست رایگان پرینتر اپسون

ریست رایگان

در اکثر مدلها کاربران حرفه ای شلنگ تخلیه جوهر به پد پرینتر را با انجام برش به یک مخزن خارجی تغییر مسیر میدهند و بدینوسیله از خراب شدن اینک پد دستگاه جلوگیری میکنند، هر چند پرینتر خطای پر شدن inkpad رو خواهد داد ولی با دانلود نرم افزار ریست اپسون میتوانید این مشکل پرینتر خود را حل کنید و نیازی به تعویض پدجوهر نخواهید داشت.

بطور خلاصه پرینترهای شرکت اپسون پس از چاپ تعدادی مشخص قفل شده و نیاز به ریست پیدا میکنند و بدون ریستر دستگاه غیرقابل استفاده میباشد و هیچ پرینتی نمیتوانید بگیرید.

علائم قفل شدن پرینتر و نیاز به دانلود نرم افزار ریست اپسون :

  • چراغ های نشانگر وضعیت چاپگر  خاموش هستند.
  • زمان روشن کردن چاپگر ،هد و کارتریج پرینتر  حرکت نمیکند.
  • چراغ های پرینتر  به رنگ قرمز و چشمک زن در می آید.

بصورت معمولی کاربران با دیدن این علائم پرینتر خود را به مراکز مجاز سرویس تحویل میدهند تا پد های جوهر تعویض شده (inkpad resetter) و کانتر پرینتر نیز مجدد صفر گردد(reset printer).ولی ما راهکار مناسبتری برای شما داریم:

به جای اینکه هر بار هزینه زیادی رو به مرکز سرویس پرینتر بدید تا چاپگر شما رو ریست بکنند می توانید جهت حل مشکل پرینتر با دانلود نرم افزار ریست اپسون  بصورت مادام العمر و دائمی و بدون محدودیت پرینتر خودتون رو ریست کنید . با آموزش ریست اپسون به تنهایی قادر به حل این مشکل خواهید بود.

این نرم افزار ها ریستر اورجینال و اختصاصی شرکت اپسون کره جنوبی می باشد و برخلاف سایر نرم افزارهای مشابه دایمی بوده و می توانید بدون محدودیت پرینتر خودتان را ریست نمایید.

متاسفانه بدلیل عدم کارکرد صحیح این نرم افزار و ایجاد مشکل برای کاربران عزیز مجبور به حذف لینک دانلود نرم افزار ریست رایگان شدیم.جهت جلوگیری از سردرگمی خریداران و آسایش شما عزیزان نرم افزارهای ریست پرینتر اپسون در دسته بندی مشخص قرار گرفته است.براحتی و با کمترین هزینه میتوانید پرینتر خود را دوباره آماده چاپ نمایید.

جهت دانلود نرم افزار ریست پرینتر روی دکمه خرید ریستر کلیک کنید و اسم و ایمیل خود را جهت دانلود ریستر وارد نمایید و بعد از پرداخت آنلاین نرم افزار ریست اپسون  را از لینک داده شده دانلود نمایید.همچنین لینک دانلود برای شما ایمیل هم خواهد شد.

هیچ نرم افزار رایگانی مشکل شما را بصورت کامل حل نخواهد کرد و ممکن است سبب بروز مشکلات عدیده دیگری هم گردد پس با خیال راحت با یکبار هزینه کردن پرینتر خود را برای همیشه سالم نگه داشته و از چاپ با آن لذت ببرید.

لیست برخی از نرم افزارهای ریست پرینتر اپسون ارائه شده در وبسایت را میتوانید در ذیل مشاهده فرمایید:

دانلود نرم افزار ریست اپسون L1800

دانلود نرم افزار ریست اپسون L1300

دانلود نرم افزار ریست اپسون L220

دانلود نرم افزار ریست اپسون L805

دانلود نرم افزار ریست اپسون L800

دانلود نرم افزار ریست اپسون L850

دانلود نرم افزار ریست اپسون P50

دانلود نرم افزار ریست اپسون T50

دانلود نرم افزار ریست اپسون xp100

و…

ما همیشه در کنار شما خواهیم بود و همراه با آموزش به شما کمک خواهیم کرد تا با کمترین هزینه بهترین عملکرد را داشته باشید

 



موضوعات :
آموزش ریست

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

error: نرم افزارهای اورجینال و نامحدود اپسون را با آسودگی خیال خریداری نمایید. !!